Mrsde94 Kızlar bebişinizin alışverişine kaçıncı haftalarda başladınız? 😍 Biz şuan 21+4 haftalığız henüz başlamadık 🙄
Melike Mrsde94 Detaylıda cinsiyet kesinleştikten sonra ufak ufak başlamıştık. Malum gün geçtikçe herşey pahalılaşıyor 🥹
Bayancorek Mrsde94 24. haftada bitirdim her şeyi. Bir odası kaldı oda bir kaç güne hallolacak inşallah. 31. haftadayız. Iyi ki erken başlamışım sıcaklarda zor oluyor, hemde fiyat artıyor. 11. haftada başlamıştım ben. 🌸🙈
Curious Mrsde94 2 aylık hamileyken, bebek arabası ve ana kucağı aldım, zamlı almamak ve çalışıyorken taksitleriyle ödeyebilmek için. Son dk’ya kalsın istemiyorum hiçbir şey sonra ödeme sıkıntısı oluşmasın diye. Sadece cinsiyetinden dolayı değişiklik gösterebilecek şeyleri almıyorum.
Cnsukdr51 29 haftadayım, bebeğimin eksikleri bitti şükür, kendime lohusalık pijama, göğüs ucu kremi depend felan kaldı sadece canım. Biz cinsiyetini öğrenir öğrenmez başlamıştık yavaştan. Gün geçtikçe herşey pahalılaşıyor malesef 🫠
Minigim38 Cnsukdr51 depend kullanmak gerekli mi acaba cogu kiside gördüm burda ilk gebeligim bi bilgim yok da alıp almamakta kararsiz kaldim kimisi gerek yok normal ped yeterli diyor kimisi gerekli diyor
4cocukannesi Mrsde94 29+3 deyiz bayramdan sonra alacağım herşeyi kontrolüm var erken doğum olabilir demişti doktor
Melekozkan41 Ben yarın 27 ci haftaya giricem Allah nasip ederse sadece zıbınlarini ve ufak tefek şeylerini aldım bı kaç tane de bez ıslak mendil falan daha beşiği bebek arabası falan ortada yok ama taşınacak diye o büyük şeyleri almadım ama almam lazım galiba daha şimdiden agirlasmaya başladım ve zaman çok çabuk geciyo bakalım bu ay baslicam Allah’ın izniyle ufak ufak alabildigimi alıcam.
Deletedmom52620 Mrsde94 bende erken başladım ilk gebelikte 30 da başlamıştım 34 de bitirip herşeyini hazırlamıştım bu gebeliğimde heyecandan mı nedir azar azar alayım derken bir poşet doldurmuşum 17 haftalıkken başladım 😂😂
Selnay Mrsde94 bence artık başla ben cinsiyetini öğrenir öğrenmez başladım odası dahil çoğu şeyi bitti şükür kendi ihtiyaçlarım kaldı onlarda her gün zamlanıyor göğüs ucu kremini 75 TL iken favoriledim suan 160 lı bişey olmuş 🥲
Michail Mrsde94 isimli hastane cikisi beyenmisdim 136 tlye nisanda bu fiyataydi simdi bir anda 193 tl olmus dun bakiyorum 220 tl keski o zaman alsaydim sifaris verdim 29 haftalik olduq daha bir sey alamadim erken dogum riski yuzunden disariya cikamadigim icin bir sey alibda hazırlık yapamadim
Verasmommm Mrsde94 ben ilk öğrendiğimde ev ayakkabısı almıştım minicik sonrasında ise bebek arabası ve puset aldım sonrasında da devamı geldi ama hiç büyük alışveriş yapmadım hep ufak ufak alıp kenara koydum şimdi 29+5im eksiğim yok sadece kayınvalidem nevresimlerimizi dikecek ve benim lohusa pijamam kaldı geriye siz de ufaktan uygun fiyatlı gördükçe alın derim malum ekonomi :D
9493 Kızlar Eminönü’nde bebek çeyizi diye bşr mağaza var oradan alabilirsiniz. 19+3 m ama hemen hemen herşey bitti . Sadece odası ve bebek arabası yok
derinnguney Mrsde94 3. Aydan sonra kıyafet almaya başlamıştım ben odasını da 5. Ayda falan aldık. Herkes hamileliğin sonlarına doğru alışveriş yapın diyor ama 30. Haftadan bildiriyorum hiçbir şeye enerjim yok yataktan kalmak istemiyorum 😂 geçe bırakmadan başlayın hazır indirim zamanı