Merhaba kizlar şuan 11+6 haftaligim bebeğimi ilk ogrendigimde kanda 7 haftalık gozukmustu acil kadın doğuma yönlendirdi orda kese var bebek yok denmişti daha sonra gittiğimde bebek gözüktü ama 4 haftalık çıkmıştı geç döllenme olmuş demişti bazı bebekler hızlı gelişip haftasını tamamlıyor demişti doktor ozaman kalp atışı duyulmamisti 6 haftada gittim yine duyulmadı 9 da gittim yine duyulmadı geç dollenmede göre bebek bugun10+2 günlük yine kalp atışı duyulmadı belki benim makinadan kaynaklıdır canım dedi ama doktor haftasını tamamlamış adet gününe göre şuan bebek 11 hafta 6 gunluk dedi idrar istedi yarın yine bakalım dedi kalp atışına dedi duyamazsak başka biyere gitmemi soledi bu haftaya kadar duyamayipta daha sonra duyan oldumu acaba baya endişe bastı beni korkuyorum