Beratalpinannesii yani nasibi neyse o diyelim rahat ol gerçekten fırt diye gelmiyorlar sana bir sır vereyim benim erken dogum riskim vardı hep yattım 35 haftada fitili bıraktım ve devamlı şuan egzersizsıcak sular adacayları yapıyorum 37 deyim Hale’n birşey yok 😂😂 tabi bunlardan eşimin haberi yok😮 normal Doğum istedim için bebegmzde iri bebek olduğu için 40 haftadaysa kadar beklersem doguramam 37 ile 38 te yaparım gibime geliyor 😂🙈