minikerdeminannesi Bunu ispatlayacak net bir bilgi yok ama, hem bir çok bilir kişiye, hem de çevresinde bunu soranları yanlış yönlendirmemek adına diyaneti arayıp bilgi edindi Hafız olan halam ; diyanet mecbur olunmadığını ve mümkünse sadece müslüman ismi olabilir, kuran da geçmesi şart değil dediler. Üstelik her isim de iyi değil. Mesela ben Melis ismini çok severim. Ama Melis, Aleyna, Samed, Bade, Kezban ve bir kaç isim daha vardı hatırlayamıyorum şimdi, koyulmaması gerektiğini belirttiler. Kuran da geçen her isimi de koymamak gerekiyor. Iyi araştırmak lazım. 🌸🙏🏼