Merhaba kızlar yine bi isim anketi ile burdayım 😂 Sanırım doğuma kadar sürekli fikrimiz değişip duracak 😍😬 Bu arada sizler neden tek isim değil diye sormadan söyleyeyim: Efe olmazsa olmazım değil tek isimde olabilir fakat babamız çok istediği için ekledim 🙈
Başka isim önerileriniz varsa onları da benle paylaşırsanız çok sevinirim. Oylarınızı bekliyorum 💋🥰💋🥰💋🥰💋🥰