Fotoğraf koymak yasaklanmış bu yüzden anlatıyorum. Kızlar bugün nstde sancım çıktı demiştim, doktor lekelenmen olursa yada suyun gelirse acile gel dedi demiştim. Az önce banyoya girdim çıktım, sonra havlunun üstünde baya bir oturdum. Vucüdumu kremledim vs oyalandım. Sonra kalktığımda 3-4 damla kahverengi leke vardı havlunun üstünde. Lekelenme öyle mi olur? Sancılarım 80-100 çıkıyor ama ben hissetmiyorum. Suyumun gelmesini bekleyim mi yoksa acile gideyim mi? Evde kimse de yok ne yapacağımı şaştım 😟