Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim. 1 haftadır ishaldim. Sanırım ortalıgın salgınına tutulduk eşimle. Bugun afedersiniz ama peçeteyle sıldıkten sonra kan geldi cok az ama toplu ıgne ucu kadar daha sonra tuvaletıme baktıgımdada vardı kırmızıcana. Cokda saglıklı beslenıyorum yogurt ayran meyve süt vs. Doktora gitsem ılac mı yazar kullanmakta ıstemıyorum bebege etkisi olur dıye. Sozce ne yaomalıyım. Benım gıbı bu durumu yasayan varmı??