Merhabalar arkadaşlar.
İlk defa aşılama yaptırıcam. Doktorum önce rahim filmi çekip ondan sonra aşılama yapalım dedi. 20 gün sonra rahim filmi çekicez, aşılamaya hemen ardından başlar mı acaba?
Aşılama için ilaç veriliyor sanırım ne kadar süre kullanmamız gerekir. Regli döngüsünde başlanan ilaçlar ise bir sonraki döngüme mi kalır aşılama.
Eşimin sperm sayısı 20 milyon, hareketlilik %23 çıktığı için önce aşılama denemek istedi doktorum. Aşılamanın en iyi ihtimallerle bile doğal gebeliğe yakın bir ihtimal olduğunu okudum.
Bu süreç için tavsiyeniz olursa çok memnun olurum. İlk defa deniyoruz biraz gerginim.