Ben 17 haftalıkken dişim kırıldı ve dolgu yaptırdım.Dişçim 3.aydan sonra sorun olmuyor dedi doktorumda aynı şeyi söyledi.Sadece uyuşması için vurulan iğne hamileler için olan adrenalini mi düşük dedi benim mi akşımda öyle kaldı anımsamıyorum ama öyle bi iğneymiş diş doktorumun demesine göre