Bet7408 acı eşiği düşük olan bir insanim zorlanmadım açıkcası. Sadece ilk yataktan kalkıp yürürken çok hafif bir zorlanma oldu onun dışında benim için emzirme süreci daha zor geçti ilk 2-3 gün göğüs uçlarımın acısına zor dayandım. Zaten ameliyatta uyusturduklari için bir şey hissedilmiyor sonrasında da ağrı kesici yapıyorlar