Herkese merhaba, normalde 5+3 haftamdayım ancak dün az şekilde kahverengi lekelenmem oldu. Dr gittiğimde kesenin oluştuğunu ancak içinin boş olduğunu söyledi ama daha haftası çok küçük olduğu için anormal bit durum olmadığını söyledi. 15 gün sonra tekrar kontrole gideceğim. Böyle durum yaşayan var mı? Ayrıca beta hcg de sürekli yükselmede 15 bini geçti.