Onekim Benim de 12’si. Sol kasığımda ara ara farklı bir his, sızı yaşadım. Kreme benzer akıntım oldu 3-4 gün. Birde 2 gün bulantım oldu. Sanırım regl geçmeden test yapmam. Çokta kafaya takmamak lazım ya olursa güzel olur olmazsa hayırlı zamanında olur inşallah 🙏🏼