Nevruzece Bugün gittim doktora damla Damlatıp gözünü oydu resmen yavrumun bir ay sonra yinde gel dedi yaptıran yada farklı yaptıran var mı
1prenses2prensyenigebe Nevruzece bende ilk muayenede öyle oldu ama bize 1 yaşında geliceksiniz kontrol amaçlı dedi
Nevruzece Bizim bir tane damar gelişmemiş ondam dolayı bir ay sonra gel dedi aslında cok ağladığı için gitmek istemiyorum ama arada kaldım
1prenses2prensyenigebe Nevruzece evlatlarımızın sağlığı için bazen yapmamız gerekiyor benim oğlum astım hastasıydı her atakta 10 iğne yerdi o ağlarken bende ağlardım ama onun iyi olması için gerekli