minikmelek1311 Soncul doktoruna danış mutlaka bildiğim kadarıyla sarımsı su gibi akıntı amniyon sıvısı. Sen doktoruna sor burdan kimse bilemez
Fundatercuman Soncul Ben de 33+4üm bende de oluyor birkaç gündür ama ben normaldir bu dönemlerde herhalde diye dikkate almamıştım şimdi siz sorunca dikkatimi çekti 🥺
Soncul benimmdunyamm enfeksıyon dediler antibiyotık kullandım baya geçti dediler Ama çocugu. Suyumu acaba dedim onada baktılar çıkmadı
Soncul Yesim619 sarımsı bi su kulotlarım hep sarı sarı oldu enfeksiyon dedielr bi ara antibiyotık kullandım geçti dendi ama yine olsu galıba
Soncul annesinin_beybisi enfeksıyon oldugumda koyu bi alıntı oluyodu genelde bu bildiğin sarı su gibi kokusuz