Serap1 valla öylr cok kasık agrısı yasıyorum ki yürüyemiyorum su azlığımda var smdi doktordan cıktım nst bakıldı bebek son gunlerde cokhareketli dgl ama şükür kalp atısları iyi bu iki hafta 34e kdr yatarak geçir dedi cnku kasık agrım cok kötü magnormu sabah aksam iç dedi bakalım senin nasl gidiyor?