Kızlar karnım da bebek toplanıyor karnım sertleşiyor, sabahtan beri de üşütmüşüm gibi nefes aldıkça belimde ve kasıklarım da batma var. 32. Hafta da erken doğum riskinden dolayı hastanede yattım şimdi en ufak şeyden korkuyorum. 36+3 haftamdayım. Bu gibi şeyleri yaşayan var mı. Hastaneye gitmeli miyim. Sancı mıdır değil midir?