123pln Kızlar bugün 4 günüm sezeryan sonrası bant vardi doktorum bugün çıkardı eve geldim dikiş olan yerin üst tarafında çatlakların vardi zaten orasi sismis top top duruyo normalmi eve gelince farkettim