Bet7408 hiç korkma.
Bir kere herkesim bünyesi bir değil. Burada çok rahat atlatanları okudum. Benim daha zor geçti, şaşırdım hatta, daha kolay bekliyordum. Ama belki senin daha kolay geçer. O yüzden peşin peşin korkmanın manası yok.
Ağrı şöyle. Uyuşukluk geçtikten sonra dikiş yerlerim ağrıdı, yanma oldu.
Bir de benim boynum tutuldu. Bebeği göreceğim diye yandan yukarı baktım, bakma demişlerdi ama baktım. :) onun da ekstra etkisi ile boynum inanılmaz tutuldu. Ağladım hatta.
Ama hem ağrı kesici hem kas gevşetici iğne yapıldı birkaç kere. İdare edebildim.
Bir de şu var. Cuma sabah sezaryen oldum. Cumartesi taburcu oldum. Cuma cumartesi zordu. Pazar günü Hafif ağrılar vardı ama kesinlikle zorlamadı. Bugün pazartesi ve sıfır ağrı. Sadece başım ağrıyor bazen ama o da anestezi etkisi.