Kbr999 birsey olmaz sanırım. Ben kücüklukten kalma bi aliskanlik sakizlarımi hep yutarım. Bağzen hamile oldugumu unutup yuttugum oluyordu. Cok pisman Oluyordum ama cok sükür 19 haftalik olduk gayette saglikliyiz. Hem arttik bende bebegimin sayesinde zorda olsa biraktim bu aliskanligimi. Bi kaç taneden birsey olmaz bence.ama devamını getirmeyin yinede.