Esime elsi den 2 gömlek qldm birini giydi daha yikamadan akşama geldiginde sırtı fiftilesmis iade ettim kabul ettiler aynısının başka bir rengini aldım oda aynı olursa iade edicem dedim neyse aradan 2 gün geçti esim öbür gomlegide giydi aynı şekilde sırtı fiftilesti götürdüm mağazaya busefer bana bu takılmış dediler hayir dedediheryerindenmjm takıldı tamam teste gondericez dediler tamam dedim teste gönderdiler 1 hafta sonra aradılar gömlek iade dönmüş diye gelip alın dediler gitmedim daha gidip qlsammi itirazmi etsem 250 tl az para defil giyilmez artık esim giymez napsqm acaba başına gelen oldumu