Kızlar dün post açmıştım şükürler olsun bu gün doğurdum 🥰Ben genel istiyordum ama anestezi uzmanı o kadar iyi bir insandı ki, beni ikna etdi spinal oldum iyi ki de olmuşum 🥹ağrım çok yok regl ağrısı gibi dayanılacak bir şey yani. Hic bir şey hissetmedim uyuşukluk geçene kadar. Sadece oğlum bir günlük nefes almasına destek amaçlı kuvözde insAllah yarın çıkar doya doya koklarım 🥹Korkulacak bir şey yokmuş ama onu anladım. İnsAllah hepiniz kolay doğum yaparsınız 🥰💚