ftmkucuk Kızlar merhaba. kızım 24 günlük.sol göğsümün hemen ucunun oralara yakın yerinde sertlik farkettim. İlk farkettiğimde baya büyüktü ve üstten kızarık kabarık gibiydi. Hemen araştırdım. Bolca emzirdim giderek kızarıklık geçmeye basladı bugun 3. Gün ama nohut büyüklüğünde kitle hala orda. Ellede sağmaya başladım. Lesitin hap varmış bilenler varmıdır. Kullananlar işe yarıyor mu? Ne yapmam gerekir psikolojimi bozdu ne kadar sürede geçiyor bu😞
SunnyG Doktor görse daha iyi. Antibiyotik gerekebiliyor çünkü. 15 dk sıcak uygula Sağ 15 dk soğuk uygula Duşa gir, duşta tarak ile dipten uca tara Zeytinyağı ile dipten uca masaj yap İki doğumunda da mastit olan ablamın önerileri bunlar.
ftmkucuk SunnyG bir iki gün daha geçmezse doktora gideceğim canım. Yapıyorum soyledikleni ama kimisi tamamen sıcak uygula diyor kisimi soğuk o kısmını hiç anlayamadım. Ablanda ele gelen beze gibi bir şey var mıydı? İlaç kullandımı ve kaç güne geçiyor😞
SunnyG ftmkucuk ben internette de bu şekilde gördüm. Mastit olmaması için böyle yapıyorum şu an. Ama ablam iki saatte bir yarımşar saat sağ dedi. O şekilde gün ölüyor, başka bişey yapamıyorum. O yüzden iki iki buçuk saatte bir 15er dk sağıyorum. Ablam birinde ilaç kullanmıştı. Augmentin sanırım. Ablamın da ele gelen yumruları oluyordu evet. Canını sıkma geçer ama uğraştırır biraz.
ftmkucuk SunnyG inşallah canım biraz sabır işi sanırım . Bebişte daha kuvvetli emdikce emdikce geçer İnşallah