Dua_AseL gazdan dolayı öyle oluyor sen gazının olmadığını düşünsen bile yaklaşık 15. Haftadan sonra yumru gibi çıkmaya başlıyor belirginlesiyor o haftalara geldiğinde gercektende asıl karnım şimdi çıktı deyip arada ki farkı anlarsın benimde öyleydi çünkü 12. Haftada karın sanıyordum ama şuan 19 haftaligim diyorum ki burda bebek var🤭