Pyrzhln21 ben kendim o süreçte doğum yapmadım. Covid iken yattım enfeksiyon vardı diye. Yanımda doğum yapıp giden çok oldu.
Doğum yapacaklari gün gelip yatış yaptılar iki gün sonra çıktılar. O zaman karantina vardı tabi. Bebeği önceden yolladılar eve şuan nasıl bilmiyorum.
Durumları iyiydi.
Zaten hastenede yatanların zordu tabi hem covid hem dogum