Hases korkcak bir sey yok canim. Ben çikacak sonuca hic odaklanmadın. Negatifi gorsem bile üzülmeyecegimi moral bozmayacağimi soyledim hep kendi kendime. İcimdeki heycanı bastırmak içindi sadece. Heycanını bastırmak içinse yap bence. Cünkü günler gecmek bilmeyince asırı sitres yüklüyor insan kendine.bide test yapmak beni psikolojik olarak rahatlatiyor. Dedigim gibi cikan sonuc ne olursa olsun %100 dogruluk payı yok. Sadece heycanını biraz daha dizginlemek icin yapabilirsin.bagzen kanda yada idrarda geçte cikabiliyor sonuç. çikan sonuç seni psikolojik olarak etkileyecekse eğer test gününü beklemeyi öneririm.