Bugun hastanede kontrolüm vardı geldım fakat doktor bebeğin haraketsiz olduğunu söyledi ve yatıs verdi doğumhanede 1 saat kadar yattım fakat normal çıktı servise alındım ve ben son adet tarihimin bitiş gününü soyluyordum meğersem ilk gününü soylemek gerekiyormus ve ogrendım kı 4 gun ondeyız yanı bugun 38+5 iz 😂 servisteki doktorda hazır yatmısken sabah senı sezeryana alalım 12 den sonra bişey yiyip içme dedi bende tamam dedim 😂💕 yarın doğuma giriyorum dualarınızı eksık etmeyin darısı sızın başınıza inşallah 🤲❤️