Daha önce doğum yapmadigim için acıların hakkında bir fikrim yok eminim çok agrimistir ama doktorunun da haklı sebebi var. Genel anestezi, cerrahiye daha fazla kas gevşekliği ve daha rahat,stressiz bir çalışma alanı sağlıyor. Bu sefer öyle zor toparlama falan olmaz inşallah ama yine de her ihtimale karşı bence doktorun dediğini yapıp uyumalısın. Kolay kolay hiçbir doktor da genel anestezi ol demez.