Damlacaa Pudralama değilde microbloding için sordum doğumdan sonra yapar mısınız diye , emzirirsen hayır dediler. Çünkü kana karışıyomus vs vs o riski almiyolarmis sağlıklida değilmiş. İşin ehline danışmanız da fayda var baya detaylı anlatmışlardi banada
Damlacaa Kbramsa açıkçası ben ilk once yaptıracağım yere sordum direkt hayır dediklerinde üzülüp direkt doktoruma mesaj attım o da haklı olduklarını hepatit tarzı şeylerin kana karisabilecegini çünkü kullanılan boya kana karışınca böyle ni ihtimal olabiliyormuş. Bence danışabilirsin ; örneğin ben hamilelikte dövme yaptırsam bişi olmaz diye düşünüyordum eşimde soralim doktora dedi kesinlikle emzirme dönemindem sonra yaptırmam gerektiğini söyledi
Kbramsa Damlacaa bende yaptıracağım yere sordum sakınca yok dediler o yüzden emin olamadım. Bide doktoruma danışayım teşekkür ederim