Kizlar bugün aşılamanın 13 .günü sabah saat 11 gibi çok az damla seklinde kanamam oldu adet oldum sandım ama gerisi gelmedi şuanda kanama yok .Şüphelendim Erken gebelik testi aldım hemen 1 dakika içinde silik çizgi çıktı sizce var mıdır başına gelen var mi iğne etkisi olabilir mi