Senemnur Kızlar selam 15+4 teyim hapşırsam öksürsem hafifçe destekli bir şekilde ayağa kalksam dahi kasıklarım batıyor kasılıyor bir acı hissediyorum bunu yaşayan var mı ?? Ne yapmam lazım
tazebiranne_hg04 Senemnur evet hapşırurken öksürürken kasıklarıma hep ağrı giriyordu benim hala da öyle
Deletedmom_12 Senemnur ay sizle ayniyim tamamen ayni haftadayizz 15+3 üm ben. Kasiklarim acayip agriyor sizden de aynisini duyunca biraz rahatladim demekki normal
Senemnur Deletedmom_12 doktoruma sorucam 8 ine randevum var mesaj attığımda doktora kalsiyum ve magnezyum ilacı verdi ama bakalm
Deletedmom_12 Senemnur yüzdelikmı verdi kesinlikmi baja 12 haftada yüzee doksan erkek dedi ama bilmiyorum degisirmi diye