BUSRAMSAMETM 27 haftalığız karaciğer enzimlerim cok yüksek çıktı çok moralim bozuldu başına gelen var mı nasıl bir yol izledinz ne yediniz neler yaptığız
Ormanmeyveli BUSRAMSAMETM Genelde bu durumda vitamin haplarını bıraktıyor bir süre doktor. Size ne dedi
Denizpyraz BUSRAMSAMETM kasintin oluyor mu ellerde ve ayaklarda. Bu gebelik kolestazi canim. 33 haftada yasamaya başladım oğlumda. İlaçları bıraktım.3 gün hastanede yattim başka ilac kullanmaya başladım değerler düşsün diye. 38 haftalikken doğuma alındım sezaryen ile. Evet riskli bir durum ama ilac kullanınca değer düşüyor.
AgahAli Evet benim de yüksek çıktı bir süredir takip ediyordum vitamin kullanmaya başladığımdan beri hep yüksek çıkıyor doktorum değerlerime baktı ve artık vitaminleri bırakmamı istedi 1 hafta bırakıp tekrar verdiğimde gayet düşük geldi çok şükür
AgahAli Bazen vücudumuzun ihtiyacından fazlasını doktorlar ezberden verebiliyorlar ben zaten yediğime içtiğime dikkat ederim doğal ve sağlıklı beslenirim yani zaten vitamin değerlerim güzelken düşmemişken bir önceki doktorum tahlil vs yapmadan ezberden bir sürü vitamin verdiği için yükselmişti
AgahAli Şuan hiçbir şey kullanmıyorum doktorum gerek görmedi çünkü zaten değerlerim güzel ve extra kullandığımda Alt Ast yükseliyor 6.ayımız bitti son zamana doğru düşerse tekrar başlatabilir belki ama şimdilik ihtiyaç yok dedi
BUSRAMSAMETM Çok teşekkür ederim ederim dünden beri birsey olacak diye o kadar korkuyorum ki bana da vitamini birak dediler direk zaten vitamin ve kan içiyordum ikisini de bıraktım ama yükselmeye devam ederse hastaneye yatacaksın dedi Erken doğum ve gebelik zehirlenmesi yaşayabilirsin dedi doktor çok korkuttu 😢😭
Deletedmom70006 BUSRAMSAMETM canım basit bir durum değil gayet riskli bir durum olabilecek potansiyelde. Genelde 30 dan sonra gelişirse ve yükselmeye devam ederse alıyorlar bebeği. Mutlaka önemse yediğin içtigin şeylere dikkat et. Yağlı, baharatlı, ağır şeyler yeme bol su iç. Hafif şeylerle beslen çorba,sebze seni yormayacak şeyler ye. Düşer inşallah merak etme ama tedbiri de elden birakma. Kaç çıktı ast, alt değerlerin?
SBA Merhaba, ben de 33. Haftadayım, alt/ast 5 katına çıkmış ve kaşıntım var. Ursactive kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesi ile. Umarım değerlerim düşer , safra asitlerim de 7,5 çıktı. :( çok korkuyorum umarım sizin gibi sağlıkla kavuşurum