tlymrt Mrb dünden beri bir kasık ağrısı mı alt karın ağrısı mı bilemediğim bir rahatsızlık var bir de belim ağrıyor sizde de var mı böyle şikayetler
Hifaa Bende de oluyo arada canm ebeye sorduğmda ayaklarını üşütmüş olabilirsin demişti. ayaklarımı sıcak suda bekletmek beni rahatlatıyo ne zaman belim kasığım aynı anda ağrısa bunu yapıyorum.
humaninannesi61 Benim de sol kasığım 🤦🏼♀️ 31. Haftamdan beri var. Hareket etmemi kısıtlıyor bazen. Doktor bebek ağırlaştığı için oluyor demişti 🤷🏼♀️🤰🏼
tlymrt Yürüyüşe çıkmıştım eve kendimi zor attım neyse ki herkesde varmış bu ağrılar Allah yardımcımız olsun hayırlısıyla doğursak bi 😄
YamurKarabulut Bende 34+4 üm 1 haftadır sağ kalça ağrım var arada kaşık da da oluyor .. artık bu ağrılar normal başka şeyler eşlik etmedikçe zaten kontorlde çıkıyor risk oluyorsa