Hamiiisanne Kızlar size bişey sorucam hamileliğim başından beri sürekli grip oluyorum boğazlarım acıyor geçiyor sonra 2,3 hafta sonda yeniden hasta oluyorum sadece ben mi böyleyim sizlerde de böyle mi 🥺🥺
[silindi] Hamiiisanne gebelikte bağışıklık düştüğü için sürekli hasta olmak normal ama sizin fazla olmuş gibi. Doktorunuzla görüşün bağışıklık artıran öneriler yapsın
hulyadem-01 Hamiiisanne evet bende öyle faranjit var birde mahvoldum ama ben cok skür 1 aydır iyiyim bişeyde kullanamıyoruz Allah yardmcımız olsun sıcak limonlu su iç bal kat içine elma kabuğu ıhlamur kaynat iç ben öyle yapardım boğazını da mutlaka sar
Merveemdn Bende öyle hiç olmadığım kadar hasta oldum 1 ay geçiyor gene hastalanıyorum. Birde dikkat ettiğim halde 😔
Minigindunyasi Hamiiisanne valla blmiyorm ilaç doğru düzgün içilmjyo bitki çayida benm vücut direncin bitms resmen
Hacerr_26 8 haftalık hamileyim bir kaç gün önce boğazlarım ağrıyordu şuan boğaz ağrım geçti kulak ağrım var bazen şiddetleniyor parol dahi fayda etmiyor:(