Arkadaşlar merhabalar. Hamilelikten önce İnsülin direncim vardı ama hamilelik boyunca diyetle şekerimi düzende tutmaya çalıştım. Şu an 30 haftalık hamileyim ve sabah açlık şekerim çok yüksek çıktığı için doktorum geceleri 10 ünite insüline başlamamı söyledi. Sizler de böyle bir durum yaşadınız mı acaba 😔