Melekxcc doktorların şu an yaptığı 37 de çocuğu alma olayi çok yanlış Avrupa bunu fark etti ama bizimkiler anlamıyor bir türlü. Çocuğu travmaya sokuyorlar doğmaya hazır değilken aman gelişimi tamamlandi bu saatten sonra ne uzar ne kısalır diyorlar alıyorlar. Doğrusu ilk sezaryende özellikle sancıların beklenmesi, sonuna kadar beklemekten bahsetmiyorum ama rahmin kasılması gerekiyor özellikle bebeği uyarması gerekiyor. Bunlar basit gibi görünen önemsenmeyen ama tecrübeli doktorların dillendirmeye basladigi şeyler