Ceyda388 Maalesef hoca nikahı diye bir şey yok. İmamlar bu nikahı yaparken, evlilik cüzdanını göstermemizi istiyorlar. Böyle olacağı belliymiş. Ne bekliyordunuz ki? Siz de kabul etmişsiniz. Olan yine masum bir çocuğa olmuş. Babası keyfi isterse soyadını alacak. Zaten yeni birlikte olduğu kişiyle de bu adam çocuk yapar sizinkini umursamaz merak etmeyin. O yüzden boşu boşuna tartışmaya girmeyin. Çocuk sağlıklı olsun, o tartışmalar sonra başlayacak bol bol. Allah çocuğa sabır versin.