Ecenur0 ben 6. Haftadan beri kullanıyorum fitil daha önce çok yoğun kanamam oldu hem iğne de vuruluyordum. 9.haftadan sonra iğne kesildi ama progestan fitile devam ediyorum şuan 17. haftadayım. Bugün kontrolüm vardı normalde kanama alanım geçmişti ama bugün yine hafif bir kanama alanı görmüş. Çok şükür herhangi bir kanamam yok ama önlem için devam dedi. Ayrıca erken doğum riskini de azaltıyormuş evet. Umarım zamanlıca sağ salim kucaklarımıza alırız bebeğimizi 🥰