_ozlmm busrazz ben 17. Haftam da böyle içimde birden kanat çırpması gibi bir şey hissettim saniyelikti ama çok güzeldi sonda bir iki hafta içinde düzenli olarak elimi koyduğum da hafif hafif vurmaya başladı elim nerede sıcaklık yapıyorsa kayarak o tarafa geliyordu 😀
Ays_cskn busrazz kayma,pit pit seklinde hissedebilirsin kimiside baloncuk patlarmis gibi hissediyormus bu sekilde ayird edilebilir kac haftaliksin
Cnslrsln busrazz afedersin bağırsak sorunu yaşarken karnın guruldar ya tuhaf bi şekilde ben öyle hissettim hala daha öyle hissediyorum
Kubrailkan Bende 19+5te hissettim. Kesinbu haftaya kadar hissetmisimdir ama anlamamisimdir diyordum ama aşırı farklı bir his kesinlikle farkediceksiniz ve diğerlerinden (gaz hareketlerinden vs) ayırt ediceksiniz😬🙊 benimki içimde bir şey kayar gibiydi 😍
busrazz Kubrailkan töbestafuur nasıl tuhaf bişey 😂 mırt mırt bişy atıyo ama agrı veriyo yani bazen çığlık attırıyo bana , iki gündür hissedemedm korktum o yüzden
busrazz Ays_cskn pıt pıt şeklinde bişy atıyomuş gibi hissediyorum bayadır , yarın 19 haftalık olacagz Allah izin verrse
Ays_cskn busrazz normal o benim 2.gebeligim mesela 26 haftaligim bazen bende hissetmedigim yada az hissettigim oluyor en son pazar acile gittim cok hareketli demisti doktor hatta baktiginda esniyor agzini acip kapiyordu ilk zamanlar duzensiz olabilir icim rahat etsin diyorsan saglik ocagi yakinsa gidip kalp atisini dinleyebilirsin😊
Ays_cskn busrazz enfeksiyon olabilir canim bendede var mantar enfeksiyonu olmus fitil veriyorlar kasinti varmi peki
Ays_cskn busrazz belkide usutmussunur kasintisiz kokusuz akintilar normal diyorlar geneldede yesil renk enfeksiyonu işaret ediyor genelde