Elifoz28 Merhaba kızlar bebeğim artık gelişemediği icin ve hareketleri azaldığı icin zorunlu sezaryana gireceğim bol bol dua ya ihtiyacım var nolursunuz dua eder misin sağlıklı bir şekilde miniğime kavuşayım
Ballkusum_33 Elifoz28 Allah yardımcın olsun canım inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi 😘💕