Ben silikte olsa bi cizgi goruyorum. Isterseniz kan verin bi. Hamile kalmanizda mümkün eltim oglu 6 7 aylikken hamile kaldı. Ne yazikki sut korumuyor.. Benimde oglum 1.5 yasinda ben de hamileyim. Ve nasil buyutuc3m diye kara kara dusunuyorum. Bu 3. Cocugum. Kizim var 8 yasinda. Ve oglum surekli hasta oluyor ve kalp hastasi. Ama Allah a siginiyorum vermisse vardir bi bildigi. Eger hamileysenizde hayirli evlat olsun inşallah❤️🙏