Suveydamm Hanımlar detaylı ultrasona girmeden aç tok fark ediyor mu ? Veya tatlı bir şeyler yemem gerekiyor mu ? İlk deneyimlerim bunlar mazur görün 🫶🏼
Deletedmom7373700 Suveydamm aç olmana gerek yok gebe olduğun için önemli değil ama gelirken tatlı bişeyler yersen iyi olur dediler bana bugün randevu alırken
Ozlm0916 Suveydamm karnın tok olsun canım hastaneye gitmeden 10 dakika öncesi felanda cikolata ve vişne suyu ye 😇 bebisin hareketli olur
Emily37 Suveydamm doktorum yemek yiyip gelmemi söyledi birde 10-15 dakika öncesi tatlı bişiyler ye demişti.
Ormanmeyveli Deletedmom7373700 Ayy çok tatlı yemeyin bu bu sefer çok hareketli olduğu için detaylı kalp beyin inceleyemiyorlar birde lavaboya gidin mutlaka
Deletedmom7373700 Ormanmeyveli zaten ultrasonda hep çok hareketli ya benim kız 😂 en iyisi normal kahvaltı edip gideyim ben. Zaten durmuyor yerinde hareketli bayağı