Melos90 cok zor bir dogumdu suni sanci adami perisan ediyo artik dayanamadim beni öldurun daha iyi dedim benim canm cok yandi herkesin acı esigi farklidir ama , ben ikinamadigim icin cok zor oldu ya ay aklima geldikce tuylerim.urperiyo,neyseki oglumu kucagima aldim bi nebzede olsa acilarim dindi,normal dogumda başda cekiyosun aciyi ,sezeryanda da sonrasnda cekiyosun ikisininde zOrlugu var