Çam sakura Hastanesi’ne gidiyorum devlete en son 32 haftam da gittim Bir daha sancın değil suyun falan gelince gel dedi ama iki gündür sancılarım var kasıklarımda 36 haftamdayım sizce ne yapmalıyım gitmeli miyim çok kötü yani ağrılarım kasıklarım belimde