Kızlar merhaba oğlum bir haftalık ama sarılığa yakalandı değeri aşmadığı için doktor eve gönderdi anne sütü ile devam dedi. Anne sütü veriyorum fakat bebeğimi uyandırmakta çok zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı çözüm önerisi olan var mı ne yapılabilir