Denizimibekliyoruz Merhaba kızlar, size bi sorum olacak. Geçen sene aralık ayında laparoskopik kist ve miyom ameliyatı oldum. Ameliyat öncesinde de doktorumla uzun uzun konuştuk. Gebelik düşündüğümü ve normal Doğum istediğimi söyledim. O da sorun olmaz normal Doğum yapabilirsin demişti. Şuanda 35haftalık hamileyim. Ancak normal Doğum olmaz, sezaryen şart diyo. Ameliyat raporunu alıp yaklaşık 10 doktora daha gösterdim. Hepsi de aynı şeyi söyledi. Normal Doğum sırasında rahim zarar görebilirmiş bu yüzden hiç biri normal doğumu tavsiye etmiyor. Günümüzde SSVD bile artık kolaylıkla yapılırken, neden kapalı operasyon geçirmiş olmama rağmen normal Doğum şansım kalmadı deniyor anlamış değilim. Var mı içinizde böyle bi durum yaşayan?
momssmom Denizimibekliyoruzacaba normal dogum mu yaptın. Ben de aynı durumdayım. Normal olmak ıstemıylrum zaten de sezeryan nasıl gectı merak ediyorum.