Ben hipotroidi hastasıyım 3.gebeliğim plansız oldu normalde ilaç kullanıyordum ama ramazanda düzenli kullanmayınca tsh 7 ye yükselmiş hamile olduğumu öğrenir öğrenmez doktor 100 mg a çıkardı ilacı .3 haftada tsh 1.47 ye düştü.şu an 75 mg a indik.bebek büyüdükçe tekrar yükselebilir.aylık kan testine göre ilaç dozu ayarlanır..Tsh yüksekliği olanlar tsh ınızı düzenli takip edin..