kzbnn Hanımlar bugün kontrolüm vardı bebişin 38 hafta 4 günlük olması gerekirken 38 görünüyor.doktorda bi şey demedi ama şimdiye kadar hep tam gününde gidiyordu .bi sıkıntı var mıdır acaba.stres oldum 🙄😣🙁
kahvesever__ kzbnn sıkıntı olsaydı doktorunuz söylerdi stres yapmayın kendinize sağlıkla alırsınız inşallah 🙏 kucanıza
Motherandbaby kzbnn bir hafta önden ya da geriden gitmesi önemli değil. Sizin sadece 4 gün doktorunuz önemsemediği için söylememiştir.
vesilece kzbnn benimde hep bi hafta önden gidiyordu canım şimdi bi hafta geriye oldu 🤷🏼♂️ Doktorum normal dedi
kzbnn kahvesever__ inşallah teşekkür ederim.ben de öyle düşünüyorum söylerdi heralde diye ama bilemedim şimdiye kadar hiç böyle olmayınca
kzbnn Motherandbaby bundan önce bi tane düşüğüm vardı galiba ondan hemen her şeyde panik oluyorum 😔 1 hafta sıkıntı değilse sorun yoktur o zaman inşallah
kzbnn vesilece sağ Salim kucaklarımıza alalım inşallah.doktor öyle dediyse bi sıkıntı yoktur inşallah ya 🙏🏻
Edahoso kzbnn 2 hafta ileri ya da 2 hafta geri olunca sıkıntı oluyor sanırım sizinki gayet normal. Milim oynatsa 37 milim oynasa 39 haftalıkla uyumlu çıkabiliyor ultrasonda
Motherandbaby kzbnn zaten önemli olsa doktorunuz söylerdi. İçinizi ferah tutun ki bebeğiniz stres olmasın🌸
Ogretmen_Anne_ kzbnn iki haftaya kadar normal kabul ediliyor ileride olması benim minik prensesimde öyleydi şuan tam hsftasını yakaladık