-_Esra_- iç kız nolcak bebişin ve senin sağlığın için değer kesinlikle. Zaten çoğu yediğimiz içtiğimiz şeyler organik değil onları düşüncek olsak ohoo kafayı yeriz. Ben çok takılmıyorum, sakınan göze çöp batar boşuna demiyorlar. O yüzden yarasın yediklerimiz😂