Brckose61 Ya bu 27 inci haftadan sonra canım yemek yemek istememeye başladı, yemek yiyince midem ağzıma geliyor , eksiyor, yanıyor. Yemeyince bebek acıkır gelisemez diye düşünüyorum yemek yiyorum bu sefer rahatsizlaniyorum .Benim gibi misiniz bu dönemde?
Elvanguzel Brckose61 kesinlikle rahatsız olmuyorum yediğimde ama yemek yemek istemiyorum 2 haftadır canım hicbirsey istemiyor mevsimlerden mi gebelik herkeste var mı bilemiyorum ama iştahım kapandı resmen bu arada 29+2 haftalık oldum
Nsrn1 Brckose61 uzun süre aç kalmanız şeker ve tansiyonunuzun düşmesine sebep olacaktır. Bolca su tüketin ve sevdiğiniz besinlerden az miktarda da olsa tüketmeye çalışın. Bunu bir görev gibi görmeyin yemezsem bebeğim aç kalır tıka basa yemeliyim gibi düşünmeden kendi sağlığınızı düşünerek küçük porsiyonlarda bir şeyler tüketmeniz yararınıza olacaktır 😊 uzun açlık süreleri olmadığı müddetçe ve bu açlık durumu sürekli bir hal almadığı sürece bebek sizden alacağını zaten alır ve bu da halsiz olmanıza sebep olur. Bu yüzden kendinizi zorlamadan sıkmadan sevdiğiniz besinlerden tüketmeniz faydalı olacaktır 😊
Nsrn1 Brckose61 29+4teyim ve deli gibi acıkıyorum sürekli bir şeyler yemek istiyor canım 🤦🏻♀️ sabah uyanır uyanmaz kahvaltı yapabilen bir insan olmadım 28 yıllık ömrüm boyunca ama bu birkaç gündür sabah deli gibi aç uyanıyorum bende de böyle bir sorun var 😄
hifasmother Brckose61 ben de aynı durumdayım. Midem yandığı için yemek yemeyi hiç istemiyorum. Çünkü maden suyu bile mide yanmamı geçirmiyor ve rahatsız oluyorum.
Brckose61 Elvanguzel ben de enfeksiyon da var boğaz enfeksiyonu onun da etkisi var sanırım ama ne yersem mideme dokunuyor :( Allah kolaylık versin bize
Brckose61 Nsrn1 bazen uyuya kalıyorum ondan sonra vicdan azabından ölüyorum 😔 su da içemiyorum ne tuhaf bir hal aldı ya
Deletedmom70006 Evvvet, az az sık sık yemekte buldum çareyi. Bir de maden suyu içiyorum çok rahatsiz olursam 😊
Brckose61 Nsrn1 acıkıyorum ama yiyince daha da rahatsizlaniyorum , yemesem de bu sefer vicdan azabı:) of of
Elvanguzel Brckose61 aminn yağlı tuzlu şekerli kestim hepsini sadece haşlama yiyebiliyorum diyet yaptığım içinde sanırım yemeklerden soğudum Allah yardımcınız olsun
Esra33-34 Brckose61 enfeksıyında iştahsızlık yapıyo verılen ilaç antibiyotik onlarda iştahı kesıyo iyi olunca iştahta yerıne geliyo canım bende öyleyım enfeksiyon varken iştah sıfır
Deletedmom70006 Brckose61 valla bebek büyüdükçe daha zor günler bizi bekliyor gibi hissediyorum 😄Salatalık falan da yiyebilirsin ben bulantilarimin olduğu dönem mide yanması da yaşadım o dönem yiyordum iyi geliyordu bana.
Brckose61 Deletedmom70006 bir de yemek yedikten sonra uyumak istiyorum :) şekerim yok bu arada sebep o da değil , belki o da hazımsızlık yapıyor he bir de bebeğin kafası yukarıda
Elly20 Aynı şekilde 29. Haftadayım, ilk aylarda o kadar iştahlıydım ve kilo almıstım ki. Suan kilo alımım durdugu için mutluyum ama hep soguk içeceklere gidiyor elim ve sadece meyve. 1-1,5 aydır böyle yiyince cok rahatsız oluyorum. Ama kan tahlillerimde bir sürü sorun cıktı hepsi beslenememektem kaynaklı. Bebek besleniyor ama bana kalmıyormus🙈 o yüzden zorda olsa 2-3 gündür net şekilde öğün ve ara öğün yapıyorum
Brckose61 Elly20 buz gibi içecekler içip ondan sonra da oltihapla uğraşmam:( ben de öyleyim sanırım havalarında erkisi var bu sıcak döneme denk gelmemiz bayağı sıkıntı oldu . Öğün ve ara öğün ben de yapabilsem keşke ama çok zor benim öğünlerim uykuyla geçiyor:)
Deletedmom70006 Brckose61 ayyyy ben de öyleyim kendimi yaşlı teyzeler gibi hissediyorum gün içinde mutlaka şekerleme yapıyorum artık 😂😂
Brckose61 Deletedmom70006 bir kalkıyorum ter içinde kalmışım ne kadar uyuduysam artık , gece de zombi gibi takılıyorum 😀 zaten şu an aynalara küsüm😝
Brckose61 hifasmother paradoks gibi ya insanlar soda ile mide ağrısını geçiriyor benim soda midemi ağrıtıyor tam tersi