Sb_akti Kizlar 23. Haftamdayim bir haftadir vajinada yanma hissi var bugünde biraz kanamam oldu çok korkuyorum neden olmuştur ki bu haftada kanama yaşayan var mı?
Nusya317 Sb_akti kanamayı ben haftalarca yaşadım özellikle kasık agrısı eşlil ediyorsa şu an gitmenş öneririm
Sb_akti Soruyorumm daha önce idrar yolu enfeksiyonu var dediler toz ilac verdiler tek kullanımlık bu yeterli olur dediler onu içtim sonra tekrar bakilmadi ama enfeksiyon var herhalde hala
Sb_akti kahvesever__ kahvesever__ hayır yapmadım bir haftadir yanma vardı adet olacakmişim gibi bir his bı kaç kere kasıklarda ağrı felan oldu enfeksiyon falan mı ki
Sb_akti Nusya317 çok fazla değil peceteye geldi sadece bir kere sonra o da yoktu öyle devamlı kasik ağrısı da yok bugün hiç olmadı mesela ama gidicem yine de sizinki nasıl geçti ilaçla felan mı çocuğa bı zarar olucak diye çok korkuyorum
Sb_akti TeoMom iyiyim çok şükür canım 😊 Tekrar kanama olmadı doktor da herşey normal gözüküyor enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi iste tek kullanımlık ilaç verdi yine enfeksiyon için, fitil verdi birde şimdilik durum böyle